Młodszy specjalista ds. zarządzania klubem i obsługi Klienta

Ze względu na stały rozwój naszego klubu, chcielibyśmy zaprosić do współpracy z nami osobę na recepcję. 

 

 Stawiamy też na wysoki poziom obsługi Klientów. Traktujemy ich tak, jakbyśmy sami chcieli być traktowani - lojalnie. Pomagamy z uśmiechem na twarzy, tworząc rodzinną atmosferę zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz naszej organizacji. 

Pracy zespołowej

Jakie wyzwania na Ciebie czekają?

Budowanie i utrzymywanie przyjacielskich relacji z Klubowiczami

Sprzedaż produktów dostępnych w klubie i realizowanie planów

Przedłużanie i podpisywanie umów z Klubowiczami

Prowadzenie komunikacji telefonicznej z Klubowiczami

Wsparcie trenerów w zakresie obsługi sali treningowej

Dbanie, by w naszym klubie panowała przyjemna atmosfera porządku

+ trenowanie za FREE :)

Nauka pracy projektowej

Nasi pracownicy są nastawieni na realizację celów nie rywalizując ze sobą. System pracy opieramy na metodzie Design Thinking, więc pracujemy projektowo, rozwiązujemy problemy, automatyzujemy procesy.

Poszerzanie wiedzy

Nowy miesiąc, nowy cel. Pracownicy mają miesiąc, aby poszerzyć swoją wiedzę w wybranym przez siebie temacie, a następnie przygotowują się do zaprezentowania zdobytej wiedzy przed całym zespołem. 

Współtworzenie klubu

U nas nie ma szefa, jest mentor, który kieruje zespołem i przeprowadza go przez cały proces. Każdy w teamie uczestniczy w tworzeniu klubu. Pracujemy na wspólny sukces przy odpowiednim rozdzielaniu zadań.

Co jeszcze czeka Cię na recepcji?

A teraz konkrety...

Wymiar czasu

Na start, pół etatu. Jeśli musisz pogodzić kilka rzeczy, to praca w godzinach popołudniowych jest dla Ciebie. Zaplanowaliśmy Ci ścieżkę kariery a wraz z nią wzrosną Twoje kompetencje.

Wynagrodzenie

Na początek oferujemy Ci 1300 zł netto, a wraz ze wzrostem Twojego doświadczenia, kwota wynagrodzenia również ulegnie zmianie, a więc - wzrośnie. Ile? Zobaczymy, jak sobie poradzisz.

Umowa

Zależy nam na tym, by nasi pracownicy czuli bezpieczeństwo zatrudnienia, dlatego to czy pracujesz na umowie nie podlega wątpliwościom. Jaka to będzie umowa? Zlecenie :)

Jeśli...

posiadasz doświadczenie w komunikacji i obsłudze Klienta,

uważasz się za osobę komunikatywną, która jest otwarta na nawiązywanie nowych kontaktów i przychodzi Ci to z łatwością,

jesteś osobą kulturalną,

chcesz się rozwijać w zakresie komunikacji z Klientem, efektywnej sprzedaży, podstaw marketingu, obsługi social mediów czy obsługi narzędzi np. Asana, narzędzia Google,

potrafisz zauważyć potrzeby drugiego człowieka, a błędy formalne w dokumentacji wyłapujesz bez trudności,

potrafisz pracować nad różnymi obszarami w jednym momencie i wciąż utrzymujesz dużą podzielność uwagi,

a praca w grupie to Twój żywioł, to...

arrow&v
Prześlij plik
Prześlij CV w pliku pdf (maks. 15 MB)

Weź udział w rekrutacji i wyślij CV

A jeśli masz jakieś pytania odnośnie pracy w Hardym, napisz do nas