Junior Customer Relationship Specialist
[1300 zł netto | ½ etatu | UoP]
Cześć, jesteśmy Hardy i pomagamy ludziom zrobić Wyższą Formę. Głęboko wierzymy, że wyższa forma to lepsze całe życie. Dlatego sposób, w jaki zmieniamy przyszłość opiera się na prowadzeniu spersonalizowanych treningów przez przyjaznych trenerów w pozytywnej atmosferze. Nasze zajęcia grupowe tworzymy tak, aby nie miały sobie równych w robieniu wyższej formy.
Jakie wyzwania czekają na Ciebie?
Rok 2020 jest dla nas absolutnie przełomowy. Mimo lockdown’u, z którego wyszliśmy mocniejsi, stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju program stażowy, a w klubie mamy coraz większą ilość Klubowiczów. Jesteśmy z tego niezwykle dumni.
Mamy głowy pełne pomysłów, ale wiele z nich wymaga jeszcze dokładnego opracowania, a w efekcie - wdrożenia. W związku z tym, zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska, które mamy w planach zbudować od podstaw. Chcielibyśmy, aby obsługa Klientów w Hardym była absolutnie wspaniała. W związku z tym poszukujemy do naszego zespołu Junior Customer Relationship Specialist skupionego na budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji z Klubowiczami.
Taki zwykły dzień w Hardym
Twój dzień rozpocznie się dokładnie tak, jak masz to w zwyczaju. Dopiero po południu nabierzesz wiatru w żagle i skierujesz swoje kroki do Hardego. Zazwyczaj zaczniesz o godzinie 15:00 - jeśli do pracy będziesz potrzebował/a kopa, oczywiście możesz w pierwszej kolejności przygotować sobie kawę.
Pora na krótki meeting - ale taki w zupełnie luźnej atmosferze, na którym podsumowujemy, co danego dnia jest do zrobienia, analizujemy wyniki z dnia poprzedniego i ustalamy priorytety na dzień kolejny. Takie spotkania pozwalają nam utrzymać rytm pracy i kontrolować procesy, które zawsze można zautomatyzować.
Swój czas w pracy przeznaczysz głównie na utrzymanie pozytywnych relacji z Klubowiczami i załatwienie ich codziennych sprawunków na naszej recepcji, gdzie podzielisz się z Klubowiczami wiedzą na temat naszej oferty, zaznaczysz obecność na zajęciach, przygotujesz karty członkowskie dla nowych Klubowiczów i zadbasz o to, żeby w klubie panowała przyjemna atmosfera porządku.
Cały Team Hardy jest zaangażowany w tworzenie usługi na najwyższym poziomie, dlatego możesz liczyć na 100% wsparcie z naszej strony w każdym z powierzonych zadań. Co więcej - Twoja praca będzie dla nas kluczowa, ponieważ na Twoje ręce składamy pierwszy kontakt z Klubowiczami.
Co robimy każdego dnia?
W Hardym prowadzimy treningi grupowe. Na bazie doświadczeń naszych trenerów opracowaliśmy autorski plan treningowy - dla każdego, kto potrzebuje wyższej formy. Jakość treningu personalnego, połączyliśmy z tym, co najlepsze w zajęciach grupowych - czyli z atmosferą. Dzięki temu oferujemy naszym Klubowiczom uczestnictwo w treningu, który został skrojony na miarę.
Dołączając do naszego zespołu będziesz miał/a okazję poszerzać swoje umiejętności w kontaktach z Klientami, ale także pracować nad rozwojem Hardego.
Co jeszcze czeka Cię na recepcji?
Narzędzia, które wykorzystasz w swojej pracy:
eFitness - oprogramowanie do zarządzania Klubowiczami w Hardym | CRM
G Suite - narzędzia usprawniające pracę i kontakt w Teamie Hardy: Gmail/Hangouts/Dysk/Kalendarz
Freshchat - narzędzie do komunikacji z Klubowiczami i przyszłymi Klientami
Asana - narzędzie usprawniające współpracę w zespole
Komunikatory na Facebook/Instagram - w zakresie komunikacji z zainteresowanymi użytkownikami
TWOJE ZADANIA JAKO JUNIOR CUSTOMER RELATIONSHIP SPECIALIST:
-
Utrzymywanie przyjacielskich relacji z Klubowiczami - szczery uśmiech, chęć poznania Klubowiczów i chęć pomagania na poziomie ultra. Tak właśnie tworzymy rodzinną atmosferę.
-
Prowadzenie komunikacji telefonicznej i mailowej - jako specjalista od kontaktu z Klientem na pewno dasz sobie radę w rozmowie z Klubowiczami i rozwiązywaniu ich codziennych problemów czy to telefonicznie, czy mailowo.
-
Obsługa komunikatorów - zadbasz o sprawną komunikację w Social Mediach i na czacie. To naprawdę nic trudnego - wystarczy dobierać odpowiednie słowa i... voila!
SPRAWDZISZ SIĘ NA TYM STANOWISKU, JEŻELI...
-
Masz doświadczenie w pracy z Klientem - nie wymagamy umiejętności sprzedażowych, ale doświadczenie w kontakcie z ludźmi będzie niezbędne - to najważniejsza część pracy na tym stanowisku.
-
Umiesz budować przyjacielskie relacje - “ciocia dobra rada” - tak dosłownie i w praktyce, tylko najlepiej, żeby nie mówiła, a słuchała, a na dodatek jeszcze rozwiązywała problemy. Chcemy, żeby Klubowicze poczuli się zaopiekowani, a na mieście mówili, że na recepcji pracuje ultra pomocna osoba.
-
Masz jasno określone cele zawodowe - wiesz, czego chcesz - rozwijać się. Efektywna sprzedaż, komunikacja z Klientem i do tego dorzucimy jeszcze narzędzia usprawniające pracę w zespole. Junior, Mid, a potem… - przygotowaliśmy jasno określoną ścieżkę rozwoju - pójdziesz do przodu.
-
Lubisz porządek w dokumentach - nie wymagamy doświadczenia w pracy administracyjnej, ale jeśli potrafisz wyłapać błędy formalne w dokumentacji i literówki, zwracasz uwagę na estetykę i spójność, to bez problemu dasz sobie radę.
-
Posiadasz świadomość biznesową - która pozwala w obiektywny sposób spojrzeć, ocenić i w konsekwencji reagować na zachodzące sytuacje zawodowe.
-
Jesteś aktywny/a fizycznie - nie chodzi o to, abyś miał/a wiedzę trenerską, a jedynie o to czy swój czas wolny spędzasz na kanapie, czy na rowerze - lepiej to drugie. Tym się zajmujemy w Hardym, więc musisz czuć się komfortowo i wiedzieć, o czym mówisz.
DOŁĄCZ DO TEAMU HARDY, BO TO OZNACZA:
-
Umowę o pracę na ½ etatu, ale rozważamy z czasem możliwość zwiększenia czasu pracy do pełnego etatu.
-
Wynagrodzenie w kwocie 1300 zł netto, na początek, a wraz ze wzrostem Twojego doświadczenia, kwota wynagrodzenia wzrośnie.
-
Pracę w godzinach popołudniowych 15:00 - 21:00 (14-15 dni w miesiącu w systemie 6-godzinnym).
-
Wewnętrzne warsztaty i szkolenia, które pozwolą Ci rozwijać swoje umiejętności.
-
Integracje w Teamie Hardy
-
Regularny feedback, dzięki któremu wiesz, na czym stoisz i w jakim kierunku zmierzasz.
-
Zrobisz wyższą formę, dzięki członkostwu VIP, które otrzymasz od nas zupełnie dodatkowo i możesz trenować zupełnie za darmo, kiedy tylko zechcesz - oczywiście poza godzinami pracy ;)
Bardzo chętnie poznamy Cię bliżej ;)
Wyślij do nas swoje CV.