Junior Customer Relationship Specialist 

[1300 zł netto | ½ etatu | UoP]

Cześć, jesteśmy Hardy i pomagamy ludziom zrobić Wyższą Formę. Głęboko wierzymy, że wyższa forma to lepsze całe życie. Dlatego sposób, w jaki zmieniamy przyszłość opiera się na prowadzeniu spersonalizowanych treningów przez przyjaznych trenerów w pozytywnej atmosferze. Nasze zajęcia grupowe tworzymy tak, aby nie miały sobie równych w robieniu wyższej formy.

Jakie wyzwania czekają na Ciebie?

 

Rok 2020 jest dla nas absolutnie przełomowy. Mimo lockdown’u, z którego wyszliśmy mocniejsi, stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju program stażowy, a w klubie mamy coraz większą ilość Klubowiczów. Jesteśmy z tego niezwykle dumni.

 

Mamy głowy pełne pomysłów, ale wiele z nich wymaga jeszcze dokładnego opracowania, a w efekcie - wdrożenia. W związku z tym, zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska, które mamy w planach zbudować od podstaw. Chcielibyśmy, aby obsługa Klientów w Hardym była absolutnie wspaniała. W związku z tym poszukujemy do naszego zespołu Junior Customer Relationship Specialist skupionego na budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji z Klubowiczami.

Taki zwykły dzień w Hardym

 

Twój dzień rozpocznie się dokładnie tak, jak masz to w zwyczaju. Dopiero po południu nabierzesz wiatru w żagle i skierujesz swoje kroki do Hardego. Zazwyczaj zaczniesz o godzinie 15:00 - jeśli do pracy będziesz potrzebował/a kopa, oczywiście możesz w pierwszej kolejności przygotować sobie kawę.

 

Pora na krótki meeting - ale taki w zupełnie luźnej atmosferze, na którym podsumowujemy, co danego dnia jest do zrobienia, analizujemy wyniki z dnia poprzedniego i ustalamy priorytety na dzień kolejny. Takie spotkania pozwalają nam utrzymać rytm pracy i kontrolować procesy, które zawsze można zautomatyzować.

 

Swój czas w pracy przeznaczysz głównie na utrzymanie pozytywnych relacji z Klubowiczami i załatwienie ich codziennych sprawunków na naszej recepcji, gdzie podzielisz się z Klubowiczami wiedzą na temat naszej oferty, zaznaczysz obecność na zajęciach, przygotujesz karty członkowskie dla nowych Klubowiczów i zadbasz o to, żeby w klubie panowała przyjemna atmosfera porządku.

 

Cały Team Hardy jest zaangażowany w tworzenie usługi na najwyższym poziomie, dlatego możesz liczyć na 100% wsparcie z naszej strony w każdym z powierzonych zadań. Co więcej - Twoja praca będzie dla nas kluczowa, ponieważ na Twoje ręce składamy pierwszy kontakt z Klubowiczami.

Co robimy każdego dnia?

 

W Hardym prowadzimy treningi grupowe. Na bazie doświadczeń naszych trenerów opracowaliśmy autorski plan treningowy - dla każdego, kto potrzebuje wyższej formy. Jakość treningu personalnego, połączyliśmy z tym, co najlepsze w zajęciach grupowych - czyli z atmosferą. Dzięki temu oferujemy naszym Klubowiczom uczestnictwo w treningu, który został skrojony na miarę.

 

Dołączając do naszego zespołu będziesz miał/a okazję poszerzać swoje umiejętności w kontaktach z Klientami, ale także pracować nad rozwojem Hardego.

Co jeszcze czeka Cię na recepcji?

Narzędzia, które wykorzystasz w swojej pracy:

 

eFitness - oprogramowanie do zarządzania Klubowiczami w Hardym | CRM

G Suite - narzędzia usprawniające pracę i kontakt w Teamie Hardy: Gmail/Hangouts/Dysk/Kalendarz

Freshchat - narzędzie do komunikacji z Klubowiczami i przyszłymi Klientami

Asana - narzędzie usprawniające współpracę w zespole

Komunikatory na Facebook/Instagram - w zakresie komunikacji z zainteresowanymi użytkownikami

TWOJE ZADANIA JAKO JUNIOR CUSTOMER RELATIONSHIP SPECIALIST:

 

  • Utrzymywanie przyjacielskich relacji z Klubowiczami - szczery uśmiech, chęć poznania Klubowiczów i chęć pomagania na poziomie ultra. Tak właśnie tworzymy rodzinną atmosferę. 

  • Prowadzenie komunikacji telefonicznej i mailowej - jako specjalista od kontaktu z Klientem na pewno dasz sobie radę w rozmowie z Klubowiczami i rozwiązywaniu ich codziennych problemów czy to telefonicznie, czy mailowo.

  • Obsługa komunikatorów - zadbasz o sprawną komunikację w Social Mediach i na czacie. To naprawdę nic trudnego - wystarczy dobierać odpowiednie słowa i... voila!

SPRAWDZISZ SIĘ NA TYM STANOWISKU, JEŻELI...

 

  • Masz doświadczenie w pracy z Klientem - nie wymagamy umiejętności sprzedażowych, ale doświadczenie w kontakcie z ludźmi będzie niezbędne - to najważniejsza część pracy na tym stanowisku. 

  • Umiesz budować przyjacielskie relacje - “ciocia dobra rada” - tak dosłownie i w praktyce, tylko najlepiej, żeby nie mówiła, a słuchała, a na dodatek jeszcze rozwiązywała problemy. Chcemy, żeby Klubowicze poczuli się zaopiekowani, a na mieście mówili, że na recepcji pracuje ultra pomocna osoba.  

  • Masz jasno określone cele zawodowe - wiesz, czego chcesz - rozwijać się. Efektywna sprzedaż, komunikacja z Klientem i do tego dorzucimy jeszcze narzędzia usprawniające pracę w zespole. Junior, Mid, a potem… - przygotowaliśmy jasno określoną ścieżkę rozwoju - pójdziesz do przodu.

  • Lubisz porządek w dokumentach - nie wymagamy doświadczenia w pracy administracyjnej, ale jeśli potrafisz wyłapać błędy formalne w dokumentacji i literówki, zwracasz uwagę na estetykę i spójność, to bez problemu dasz sobie radę.

  • Posiadasz świadomość biznesową - która pozwala w obiektywny sposób spojrzeć, ocenić i w konsekwencji reagować na zachodzące sytuacje zawodowe. 

  • Jesteś aktywny/a fizycznie - nie chodzi o to, abyś miał/a wiedzę trenerską, a jedynie o to czy swój czas wolny spędzasz na kanapie, czy na rowerze - lepiej to drugie. Tym się zajmujemy w Hardym, więc musisz czuć się komfortowo i wiedzieć, o czym mówisz. 

DOŁĄCZ DO TEAMU HARDY, BO TO OZNACZA:

 

  • Umowę o pracę na ½ etatu, ale rozważamy z czasem możliwość zwiększenia czasu pracy do pełnego etatu. 

  • Wynagrodzenie w kwocie 1300 zł netto, na początek, a wraz ze wzrostem Twojego doświadczenia, kwota wynagrodzenia wzrośnie. 

  • Pracę w godzinach popołudniowych 15:00 - 21:00 (14-15 dni w miesiącu w systemie 6-godzinnym).

  • Wewnętrzne warsztaty i szkolenia, które pozwolą Ci rozwijać swoje umiejętności. 

  • Integracje w Teamie Hardy

  • Regularny feedback, dzięki któremu wiesz, na czym stoisz i w jakim kierunku zmierzasz.

  • Zrobisz wyższą formę, dzięki członkostwu VIP, które otrzymasz od nas zupełnie dodatkowo i możesz trenować zupełnie za darmo, kiedy tylko zechcesz - oczywiście poza godzinami pracy ;)

Bardzo chętnie poznamy Cię bliżej ;) 

Wyślij do nas swoje CV.

arrow&v
Prześlij plik
Prześlij CV w pliku pdf (maks. 15 MB)

Weź udział w rekrutacji i wyślij CV