Hardy Wyższa Forma

al. Armii Krajowej 53,

50-541 Wrocław Tarnogaj

Teren Transbud

  • Facebook - Black Circle
  • Google+ - Black Circle
  • YouTube - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Twój hardy trening #29

Tydzień rozpoczynamy od wytrzymałości - będziemy wchodzić na skrzynie z ciężarkami. Do tego dojdzie plank na łokciach oraz pompki w staniu na rękach. Nie masz jeszcze opanowanych pompek w staniu na rękach? Nie bój się, pomożemy Ci w dobraniu odpowiedniego ćwiczenia zamiennego. A przy okazji nie zapomnij nas zapytać, co zrobić żeby być lepszym w tym ruchu. We wtorek lecimy z siłą naszego ciała. Będziemy robić wyciskanie na ławce prostej oraz wykroki z kettleami. Do tego w ramach ćwiczeń akcesoryjnych popracujemy nad pull up oraz będziemy robić martwy ciąg na jednej nodze. Na środek tygodnia zaplanowaliśmy trening kondycyjny. W tym treningu będziemy biegać, skakać na skakance oraz będziemy walczyć z kaloriami na ergometrze. W czwartek planujemy trochę się pogimnastykować. Popracujemy nad dipami na kółkach gimnastycznych. Do tego dojdą ring row jedną ręką, żeby wyrównać siły ciała względem prawej i lewej strony. Oraz oczywiście core - hollow hold. Na koniec kondycja, w sam raz na piątek. Ćwiczenia na ten dzień to burpees, rowerek, pół-burpees oraz sanki. No i to by było tyle na ten tydzień.


Kliknij w poniższe wartości, by przejść do konkretnego dnia:

00:01 Poniedziałek

00:22 Wtorek

00:47 Środa

01:01 Czwartek

01:18 Piątek


Poniżej treningi Beginners oraz Muscle class.


Beginners class:

Poniedziałek - conditioning

Wtorek - gymnastics

Środa - muscle endurance

Czwartek - strength

Piątek - muscle endurance


Muscle class:

Poniedziałek - deadlift

Środa - back squat

Piątek - bench press


Masz pytania, co do programu treningowego?

Napisz: adam@hardywyzszaforma.pl

70 wyświetlenia