src="https://app.notipack.com/pixel/hrpm5sk9rnf31a1zenw84bb3boglt2ds">
 
BSA__20210728_667_edited_edited.jpg
DSC00596_edited.jpg

Kryspin
Trener treningu funkcjonalnego 

 

Specjalizacja

Program treningowy ATHLETIC

Ze sportem siłowym jestem związany od 14 roku życia. Za dzieciaka grałem w piłkę nożną i trenowałem sztuki walki. W początkowych latach interesowałem się głównie kulturystyką, fitness, treningiem sylwetkowym. Potem złapałem zajawkę na trening funkcjonalny, a następnie trafiłem na sekcję trójboju siłowego, gdzie spędziłem 3-4 lata. Obecnie moim konikiem jest dwubój, kettle z większym naciskiem na siłę .Najbardziej w treningach grupowych cenię sobie kontakt z ludźmi, uwielbiam cieszyć się ich sukcesami. Mam takie motto w prowadzeniu ludzi/treningów: zdrowie, siła, sylwetka, sprawność. Działanie holistyczne.

Baza wiedzy od Kryspina

Baza wiedzy od Kryspina

Artur_edited_edited.jpg

Trening siłowy - dlaczego i po co?

Siłownia to jedno z najlepszych miejsc do budowania masy mięśniowej - każdy to wie. Często jednak zdarza się tak, że chcemy za mocno, za bardzo, za dużo, za szybko. Nie mamy planu. Pojawia się demotywacja, regres i rezygnacja. Zacznijmy więc od podstaw.